Geen betaalgegevens nodig

Cirqll – Het wapen der klantenbeheer

Het geheime wapen voor goed klantenbeheer

In het hart van elke dynamische onderneming schuilt een krachtig geheim. Daarmee bedoelen we niet een gedreven team, een mooie USP of een gezonde jaaromzet – hoewel alle drie natuurlijk onmiskenbaar belangrijke factoren zijn voor een succesvol bedrijf. Nee, de levensader van een presterende organisatie volgens Cirqll is… goed klantenbeheer. 

Klantenbeheer als groeiend bedrijf

Klantenbeheer is de omgang met je klanten. Het opbouwen, behouden en versterken van de klantrelaties. In goed Nederlands: customer relationship management (CRM). Dit kan best uitdagend zijn, zeker wanneer je steeds meer klanten krijgt als groeiend bedrijf. Hoe zorg je dat klanten tevreden blijven en niet weglopen? Hoe kun je je huidige klanten genoeg aandacht geven en tegelijkertijd nieuwe klanten aan je binden? Hoe zorg je dat je overzicht houdt? 

Het CRM-systeem

Voor die uitdagingen is een technologische oplossing in het leven geroepen: het CRM-systeem. Een CRM-systeem, vaak afgekort tot kortweg CRM, is een essentiële tool voor effectief en modern klantenbeheer. Dat zit zo: een CRM-systeem is gemáákt om meer inzicht krijgen in de klantbehoeften en -gedragingen, de klantrelaties te verbeteren en de klantentevredenheid en klantloyaliteit te verhogen. Het CRM centraliseert en bewaart daarbij alle klantgegevens, zoals contactgegevens, communicatiegeschiedenis, contracten, aankoopgeschiedenis en voorkeuren, op één plek. 

Ook voor kansen en overzicht

Maar het blijft niet alleen bij klantbeheer. Een goed CRM-systeem is behalve bruikbaar voor goede klantrelaties, ook een geschikte tool voor naslagwerk, to-do-lijstjes en kansenoverzicht. Een goede CRM is in staat overzicht te geven van niet alleen je klantrelaties en contactpersonen, maar ook van de gesprekken die gevoerd zijn en de taken die nog op de planning staan. Het systeem houdt nauwkeurig bij wie binnen je team waarmee bezig is en welke acties nog ondernomen moeten worden. Klanten die al even geen aandacht hebben gehad zijn in een goed CRM even helder weergegeven als openstaande leads: zo laat je als gebruiker geen kans onbenut. 

Cirqll: het meest eenvoudige CRM-systeem

Het verwezenlijken van al bovengenoemde oplossingen, aangeboden in één CRM-systeem… dat moet wel een heel ingenieus en duur CRM-systeem zijn, dan. Toch? 

 

Nee, hoor. Bij Cirqll gaan we juist uit van het tegenovergestelde. Overzicht is eenvoudig en kan alleen door eenvoud worden gefaciliteerd. De kracht van een goed CRM zit juist in de eenvoud. Bij Cirqll hebben we genoeg complexe, moeilijke, gigantische en dure CRM-systemen gezien. Juist daarom bouwden we het meest eenvoudige CRM-systeem. 

Versimpel jouw klantenbeheer

Cirqll’s CRM gaat verder dan het bieden van overzicht; het zorgt ook voor een naadloze samenhang tussen verschillende bedrijfsprocessen. Of het nu gaat om verkoopkansen opvolgen, klantgesprekken documenteren of het toewijzen van taken binnen je team; Cirqll is ontworpen om de complexiteit van klantenbeheer te versimpelen.  

 

Kortom, de echte magie van een CRM-systeem ligt in zijn eenvoud en doeltreffendheid. Het biedt een duidelijk pad door het commerciële landschap en ondersteunt je bij elke stap. Geen verloren klantinformatie of gemiste kansen meer; alles is direct en centraal bij de hand. 

 

Het resultaat? Minder tijd besteed aan administratie en meer aan het opbouwen van klantrelaties en het uitbreiden van je bedrijf. Precies zo werkt Cirqll. Daarmee is Cirqll niet slechts een systeem, maar een strategische partner die je ondersteunt om efficiënter, effectiever en met meer plezier te werken. Cirqll is het CRM dat je gebruikt. 

Plan een demo

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om een demo in te plannen.