Adicere
Als commerciële organisatie wil je groeien. Daarvoor is het cruciaal om ‘een neus voor new business’ te hebben, oftewel: kansen kunnen zien. Voor onze klant Annemarie Ruis bleek dat reden om over te stappen van freelancewerk naar het opzetten van een eigen onderneming. Want: “Ik zie te veel kansen.” Dat herkennen we bij Cirqll.
Annemarie Ruis, oprichtster en directeur van Adicere, weet uit eigen ervaring hoe essentieel een helder overzicht in klantenbeheer is, vooral wanneer je bedrijf commerciële ondersteuning biedt aan een diverse groep klanten in het MKB, MKB+ en horeca. “We helpen onze klanten met groeien door de juiste inzet van marketing en communicatie”, vertelt ze.
"Cirqll is alles-in-één."
In de knel met Excel
Lange tijd vertrouwde Adicere op Excel voor hun klantenbeheer, maar zoals velen ontdekten ze dat met groei de complexiteit toeneemt. “Wie wil groeien, loopt tegen een groeiend stukje opvolging en archivering aan”, legt Annemarie uit. “En dan past er heel veel in Excel, maar ik miste het overzicht van mijn klanten, mogelijke opvolging en contactmomenten.”
De stap naar inzicht en overzicht
De overstap naar Cirqll was daarom een logische keuze voor Annemarie. Met haar achtergrond in sales had ze ervaring met verschillende CRM-systemen, die vaak te complex waren met te veel functies die de eenvoud in de weg stonden. “Cirqll onderscheidde zich direct door de duidelijkheid en rust die het systeem biedt. Het was een verademing,” zegt ze. “Het is gebruiksvriendelijk en alles wat je nodig hebt, staat overzichtelijk bij elkaar. Dit helpt ons enorm bij het plannen en opvolgen van klantrelaties, en geeft ons direct inzicht in omzetprognoses en kansen. Eigenlijk is Cirqll alles-in-één.“
"Als je een CRM-systeem zoekt dat echt met je meedenkt en waarbij eenvoud voorop staat, dan is Cirqll de oplossing."
Vertrouwen in Cirqll
Annemarie had geen moment twijfel over de potentie van Cirqll. “Ik zag meteen de bruikbaarheid voor ons bedrijf. Het stelt ons in staat om efficiënter te werken en meer tijd te besteden aan wat echt belangrijk is — onze klanten en hun behoeften.” Het vertrouwen in het systeem bleek terecht. “De overstap naar Cirqll heeft ons niet alleen een beter overzicht gegeven, maar ook onze salesprocessen gestroomlijnd,” voegt ze toe.
Adicere is nu efficiënter, responsiever en dynamischer in het beheren van hun klantrelaties, dankzij Cirqll. Annemarie concludeert: “Als je een CRM-systeem zoekt dat echt met je meedenkt en waarbij eenvoud voorop staat, dan is Cirqll de oplossing.”
Over Adicere
Bij Adicere weten we wel raad met deze vragen. Wij bieden commerciële inzetbaarheid in de breedste zin van het woord. Door hardop mee te denken, nieuwe wegen in te slaan en uw bedrijf eens flink onder de loep te nemen. Ongeacht uw branche of bedrijfsgrootte. Maak dus gebruik van onze ervaring.