De Contentmaker
Niet elke klant die bij Cirqll uitkomt, is daadwerkelijk op zoek naar een CRM-systeem. Soms is het gewoon een gesprek, een tekst of een video die de toegevoegde waarde van een CRM-systeem laat zien. In dit geval was het een podcast. “Daardoor dachten we, misschien is dit nu de stap die moeten maken.”
Inzichtelijk documenteren van afspraken
“Ieder van ons heeft contact met klanten”, vertelt Nicole. “We wisten daardoor niet alles dat er onderling afgesproken wordt tussen klanten en medewerkers. Of voor hoe lang we al geen contact meer hadden gehad met een klant. Voor lange tijd werkte dat prima, maar we hadden het wel regelmatig over een manier om onze afspraken en overeenkomsten veilig en inzichtelijk onder te brengen. Toen we via een podcast in contact kwamen met Rob, zijn we aan het denken gezet.” De Contentmaker zag potentie in het gebruik van een CRM-systeem en is Cirqll uit gaan proberen.
“We gingen er redelijk blanco en nuchter in,” vertelt Nicole. “Maar er waren wel wat verwachtingen. Zo hoopte ik dat Cirqll hun belofte op het gebied van eenvoud waar zou maken. Dat is zeker gebeurd. Zodra je het programma opent is alles direct duidelijk. Er kan niet snel iets misgaan, dat is een erg prettig gevoel.”
Zodra je Cirqll opent, is alles duidelijk
Nicole
De Contentmaker
Rust en overzicht door functies
De periode dat De Contentmaker Cirqll gebruikt is nog niet lang, maar Nicole weet al wel welke functies het meest gebruikt gaan worden. “Contracten, afspraken en taken. Daar hebben we simpelweg het meest aan. Als we die functies zo effectief mogelijk toepassen, gaat dat voor heel veel rust en overzicht zorgen.”
Over De Contentmaker
Nicole Tusveld heeft samen met Sharita Satink De Contentmaker opgericht, inmiddels zeven jaar geleden. “We zijn begonnen met social mediabeheer voor bedrijven, dat is nog steeds onze core business. . Door lagere tarieven aan te bieden dan marketingbureaus en ons te richten op kleinere ondernemers, willen we sociale mediabeheer toegankelijker maken. Inmiddels doen we vrijwel alles wat met content te maken heeft, van blogs schrijven tot grafische vormgeving van logo’s.” In de loop der jaren is De Contentmaker gegroeid tot een team van zeven mensen.