Horizon Netwerk

Training- en Coachingsbureau

“Cirqll heeft ons heel erg geholpen met klantenbinding”, vertelt Mariëlle van Horizon Netwerk. Het verbeteren van klantrelaties is dan ook het grootste voordeel van Cirqll dat deze organisatie ervaart. Maar ook de herinneringen helpen het management van Horizon goed. “Het CRM denkt heel erg mee.” 

In lijn met hun visie heeft Horizon een groot netwerk, dat zich steeds verder uitbreidt. “Op den duur werd het opvolgen van leads steeds uitdagender. Het kwam steeds vaker voor dat we achterliepen.” Horizon vergat daardoor om tijdig contact op te nemen met klanten en liep nieuwe opdrachten mis. 

Meldingen en notities

Horizon gebruikt veel features van Cirqll met plezier. “Onze favoriete functies zijn vooral de meldingen en notities bij acties. Doordat je elkaars notities kunt lezen, blijf je goed op de hoogte van elkaar en van je klanten. Je kunt ook kleine dingen kwijt, bijvoorbeeld dat er iemand is geboren. Zo kun je heel attent zijn naar je klanten”, zegt Mariëlle. 

Voor Horizon helpt Cirqll dan ook ontzettend om de klantrelaties goed te houden. Klantenbinding vindt Mariëlle essentieel. “Mensen kopen niet alleen het product, ze kopen het van iemand die ze kennen en vertrouwen. Het gebruik van Cirqll ondersteunt in de klantenbinding en vergroot daarmee je marktwaarde.” 

Cirqll vergroot je marktwaarde

4.7/5

Mariëlle
Horizon Netwerk

Structuur en marktwaarde

Naast verbeterde klantenbinding en meer inzicht via notities, is Horizon ook erg tevreden met de landkaart. Mariëlle: “Je kunt met deze functie heel snel schakelen met partners die in de omgeving zijn en elkaar versterken.” Cirqll geeft overzicht, vindt Horizon. Mariëlle vat het nog eens samen: “Cirqll is een win op klantenbinding en een win op producten, maar het is vooral een win in je eigen organisatie om structuur en rust te krijgen.”

Over Horizon Netwerk

Horizon Netwerk helpt andere bedrijven het (verder) ontwikkelen van professioneel eigenaarschap op alle niveaus. “Dat wil zeggen dat ieder individu binnen de organisatie weet wat hem of haar te doen staat. Dat ze samen de vrijheid en verantwoordelijkheid voelen en nemen”

Plan een demo

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om een demo in te plannen.