Horizon Netwerk
“Cirqll heeft ons heel erg geholpen met klantenbinding”, vertelt Mariëlle van Horizon Netwerk. Het verbeteren van klantrelaties is dan ook het grootste voordeel van Cirqll dat deze organisatie ervaart. Maar ook de herinneringen helpen het management van Horizon goed. “Het CRM denkt heel erg mee.”
In lijn met hun visie heeft Horizon een groot netwerk, dat zich steeds verder uitbreidt. “Op den duur werd het opvolgen van leads steeds uitdagender. Het kwam steeds vaker voor dat we achterliepen.” Horizon vergat daardoor om tijdig contact op te nemen met klanten en liep nieuwe opdrachten mis.
In een gesprek met Mark van Educared kwam Cirqll naar boven. Mariëlle nam vervolgens contact op met Rob. “We hadden destijds alleen een soort Gouden Gids van organisaties, dat was onze CRM-lijst. Zonder dat we het wisten was Cirqll precies wat we zochten.”
Meldingen en notities
Horizon gebruikt veel features van Cirqll met plezier. “Onze favoriete functies zijn vooral de meldingen en notities bij acties. Doordat je elkaars notities kunt lezen, blijf je goed op de hoogte van elkaar en van je klanten. Je kunt ook kleine dingen kwijt, bijvoorbeeld dat er iemand is geboren. Zo kun je heel attent zijn naar je klanten”, zegt Mariëlle.
Voor Horizon helpt Cirqll dan ook ontzettend om de klantrelaties goed te houden. Klantenbinding vindt Mariëlle essentieel. “Mensen kopen niet alleen het product, ze kopen het van iemand die ze kennen en vertrouwen. Het gebruik van Cirqll ondersteunt in de klantenbinding en vergroot daarmee je marktwaarde.”
Cirqll vergroot je marktwaarde.
Mariëlle
Horizon Netwerk
Structuur en marktwaarde
Na een gesprek met Niek ontstond het vertrouwen in Cirqll. Het bleek de overstap waard. “Cirqll biedt snelheid en duidelijkheid. Snel importeren en exporteren, zonder gedoe met verschillende formats of het aanpassen van lijstjes. Het inzien in welke industrie onze klanten zich bewegen is ook zeer waardevol. Handig, en zeer gebruiksvriendelijk.”
Yvonne noemt haar favoriete functies. “Ik start altijd met de landkaart. Daar kijk ik het meest op, voor het overzicht. Daarnaast gebruik ik de import- en exportfunctie ook heel veel binnen mijn functie. En we zijn momenteel bezig om de abonnementen in Cirqll te zetten, daarbij gebruiken we de klantalarmen.”
Over Horizon Netwerk
Horizon Netwerk helpt andere bedrijven het (verder) ontwikkelen van professioneel eigenaarschap op alle niveaus. “Dat wil zeggen dat ieder individu binnen de organisatie weet wat hem of haar te doen staat. Dat ze samen de vrijheid en verantwoordelijkheid voelen en nemen”