Markvoort Online

Eenvoud en plezier, dat zijn de kernwoorden die de CRM van Cirqll omschrijven volgens Roy, eigenaar van website-en marketingspecialist Markvoort Online. Toen hij de website van Cirqll ontwierp en ontwikkelde, maakte hij al kennis met voordelen van de CRM.  Inmiddels kan hij niet meer zonder. “Ik zou zeggen, probeer Cirqll gewoon en ervaar zelf hoeveel gemak je ervan hebt.”  

Over Markvoort Online

Met zijn expertise op het gebied van WordPress, zoekmachine optimalisatie (SEO) en linkbuilding helpt Roy ondernemers om hun bedrijf online te laten groeien.

Zoeken naar de perfecte tool

Roy helpt ondernemers met het online laten groeien van hun bedrijf. Hiervoor bouwt hij websites en zet hij zoekmachineoptimalisatie in. “Ik zorg dat bedrijven het verschil kunnen maken in de organische zoekresultaten van Google”, vertelt Roy. “Markvoort Online bestaat al vanaf 2008. Inmiddels heb ik klanten uit verschillende branches, van een haarwerksalon tot restaurant.” 

Veel van die klanten hebben abonnementen lopen bij Markvoort Online, bijvoorbeeld voor de hosting en het onderhoud van hun website. Roy was lang op zoek naar een tool die bij hem past. “Ik wilde per klant in beeld krijgen welke diensten ze afnemen en wat de looptijden daarvan zijn”, geeft hij aan. Maar de zoektocht duurde lang. “Telkens liep ik ertegenaan dat ik niet actief werd herinnerd aan het verlopen van contracten of nodige contactmomenten.” 

“Cirqll heeft mij heel veel overzicht opgeleverd.”

4.7/5

Roy
Markvoort Online

Overzicht en takenbeheer

Dit was aanleiding voor Roy om Cirqll te proberen. “Eigenlijk was ik om bij de introductie van Cirqlls abonnementen- en contractenoverzicht. Dat Cirqll tijdig een reminder geeft wanneer een contract gaat verlopen vind ik ontzettend prettig.” Maar dat is niet de enige feature die Roy waardeert. “Wat ik ook heel belangrijk vond is dat er in het systeem een takenbeheer zat. Zodat ik precies wat ik moet doen met welke taak en op welk moment. Cirqll heeft dat.” 
 
Roy vervolgt: “Cirqll heeft mij in de eerste plaats heel veel overzicht opgeleverd. Maar ook plezier. Ik vind het best leuk om in het programma te werken. Daarnaast stuurt Cirqll mij richting een pro-actievere houding, omdat het me vroegtijdig herinnert aan opvolging en kansen.” Roy geeft Cirqll daarom een 9. “Ik denk dat er altijd verbeteringen mogelijk zijn”, verklaart hij. “Maar waar ik de meeste CRM’s onvoldoende of net een voldoende geef, verdient Cirqll zeker een 9.”