Wat kun je in Cirqll?
Cirqll heeft geen baanbrekende functies. Maar we zijn er zeker van dat je deze wél allemaal echt gebruikt. Dat maakt Cirqll een unieke tool voor klantbeheer.
Hieronder laten we zien waarom.
In het Bedrijven-overzicht vind je een overzicht van alle organisaties die in het CRM-systeem zijn opgenomen, inclusief de contact- en adresgegevens van het bedrijf. In de Contactpersonen-database vind je een overzicht van alle contactpersonen van de opgeslagen organisaties, inclusief hun contact- en adresgegevens.
Dit is een functie die je in staat stelt taken en subtaken te registreren en op te volgen. Je kunt deadlines stellen, taken categoriseren en de verantwoordelijkheden toewijzen aan specifieke teamleden.
Afspraken die je in het CRM-systeem maakt, worden automatisch gekoppeld met je persoonlijke agenda. Op deze manier heb je een volledig overzicht van al je afspraken en taken, zowel binnen als buiten het CRM-systeem.
In het Kansen-overzicht kun je de verkoopkansen bijhouden die overeenkomen met de verkooppipeline. Zo kun je de voortgang van elke verkoopkans eenvoudig bijhouden en de verkooppijplijn beheren.
Opdrachten zijn de overeenkomsten die je met klanten hebt gesloten. In het Opdrachten-overzicht kun je de details van elke opdracht bijhouden, inclusief de status, einddatum en de betrokken partijen.
In het Contracten-overzicht kun je het beheer van elk contract dat je met klanten hebt gesloten bijhouden. Zo kun je de details van elk contract bijhouden, inclusief de startdatum, einddatum en de betrokken partijen.
In de Notities-functie kun je eenvoudig notities bijhouden over klanten, opdrachten, verkoopkansen, etc. Met Bijlagen kun je bestanden zoals contracten, overeenkomsten, facturen, enz. koppelen aan specifieke klanten, taken, opdrachten, verkoopkansen, etc.
Door middel van het Klantalarm kun je er snel voor zorgen dat je belangrijkste klanten niet vergeten worden.
Vind snel en eenvoudig je klanten terug op onze Landkaart.
Met onze App kun je Cirqll eenvoudig op je mobiele apparaten gebruiken. Hiermee kun je overal toegang tot jouw klantgegevens hebben, en kun je bijvoorbeeld direct notities maken of een opdracht updaten terwijl je op locatie bent.
Op ons dashboard vind je snel en eenvoudig je belangrijkste activiteiten terug. Het financieel dashboard geeft een mooie weergave van je financiële stand van zaken.
De mogelijkheid om klantgegevens via een Excel-bestand te importeren vanuit verschillende bronnen en deze gegevens te exporteren voor gebruik in andere programma’s of voor back-updoeleinden.
De mogelijkheid om te communiceren en te werken aan hetzelfde project of klantdossier met collega’s. Hiermee kunnen verschillende teamleden informatie delen en effectief communiceren.
Met Labels kun je klantprofielen categoriseren op basis van relevante kenmerken, zoals interessegebieden of demografische gegevens. Zo kun je eenvoudig groepen creëren en gericht communiceren.
Je kunt snel en eenvoudig je email bij de juiste klant in Cirqll verwerken.
Een to-do lijst is een handige functie die je in staat stelt om taken op een rijtje te zetten en prioriteit te geven. Hiermee kun je efficiënter werken en belangrijke taken niet uit het oog verliezen.
Automatische workflow is een functie die bepaalde taken of acties aanstuurt op basis van triggers zoals de statusverandering van een verkoopkans of het verstrijken van een deadline.
Meldingen attenderen je op belangrijke gebeurtenissen binnen Cirqll. Zo mis je geen belangrijke updates en ben je altijd op de hoogte van wat er speelt in je bedrijf.
In Cirqll kun jij je Gmail of Outlook agenda koppelen en je emails snel en eenvoudig koppelen.
Op dit moment zijn we bezig om koppelingen met boekhoudsystemen en mailprogramma’s te leggen.
Cirqll heeft een aanpasbaar rechtenbeheer waarin je zelf kan beslissen welke functies je werknemers kunnen gebruiken zodat je als eigenaar grip hebt op je bedrijf.
Het logboek van Cirqll geeft duidelijkheid over wie welke aanpassing heeft gemaakt in je CRM-omgeving.
Vanuit het logboek is het hiermee ook mogelijk om aanpassingen ongedaan te maken.
De dynamische velden van Cirqll geven je de mogelijkheid om gemakkelijk meer informatie toe te voegen aan je klant. Hierdoor krijg je overzicht én een geheugensteuntje over benodigde informatie zodat je nooit iets over de klant vergeet toe te voegen.
Meer dan een systeem.
Cirqll is werkplezier.
Minder kliks, minder tijd en minder gedoe.
Wil jij een CRM die je daadwerkelijk gebruikt?