
Houd het simpel: een eenvoudig CRM is vriendelijk in gebruik en effectiever
Het implementeren van een CRM-systeem: geen makkelijke klus. Sterker nog, het kan een behoorlijk complex avontuur zijn om je medewerkers (en jezelf!) overtuigd te houden
Het implementeren van een CRM-systeem: geen makkelijke klus. Sterker nog, het kan een behoorlijk complex avontuur zijn om je medewerkers (en jezelf!) overtuigd te houden
Werken met een CRM als Cirqll betekent werken met gevoelige informatie. Financiële gegevens van jouw eigen organisatie, maar óók informatie over je klanten. In deze
Cyber security, gegevensbescherming, dataveiligheid… Het zijn termen die je vaak voorbij hoort komen in de moderne informatiemaatschappij. Ook bij Cirqll zijn we hier veel mee
De Cirqll zomer! Om te kunnen presteren moet je de batterij opladen. Ook bij Cirqll namen daarom we in de vakantie tijd voor rust en
Het borgen van vitale processen: hoe hou jij de zaak draaiende? Elk bedrijf, groot of klein, heeft essentiële werkprocessen. Fundamentele activiteiten die als ruggengraat van
Keuzestress in ondernemend Nederland: hoe kies jij? Elke dag maakt een mens gemiddeld 35.000 keuzes. Niet elke beslissing is even belangrijk of even moeilijk: je
Behoefte aan beter klantbeheer: de landkaart Dat is waar het verhaal van Cirqll begint. Behoefte aan een beter systeem. Als accountmanager brak Rob zijn hoofd
Klantbeheer: CRM, Excel of post-its? Klantbeheer, elke onderneming heeft ermee te maken, maar iedereen doet het op zijn eigen manier. Afspraken, activiteiten en alarmen: de
Simpel en eenvoudig overzicht creëren met Cirqll Als ZZP’er of eigenaar van een MKB-bedrijf komt er veel op je af. Het managen van klantrelaties kan
Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om een demo in te plannen.