Behoefte aan beter klantbeheer: de landkaart
Dat is waar het verhaal van Cirqll begint. Behoefte aan een beter systeem. Als accountmanager brak Rob zijn hoofd over de verschillende opvolgingstaken, mogelijke kansen en de locaties van zijn klanten. Met name dat laatste frustreerde hem: waar was hij veel te vinden en op welke gebieden was nog veel te winnen? Waar in Nederland lagen de kansen? Er bestond nog geen systeem dat een helder geografisch overzicht bood op deze manier… dus er zat maar één ding op. Samen met zijn broer Bart werd de landkaart gevormd.
Een eenvoudige CRM: rustig design voorop
Deze eerste functionaliteit was de start van vele mogelijkheden – maar niet te veel! Want dat was ook iets waar Rob in zijn tien jaar saleservaring tegenaan liep: de meeste CRM-systemen zijn complex, hebben te veel knoppen en denken niet mee. Dit zorgt ervoor dat gebruikers verdwalen in de opties en slechts een paar functies echt gebruiken. Voor Rob en Bart was dat reden om een tegengeluid te ontwikkelen. Cirqll kreeg een compact dashboard, met enkele belangrijke functies. Geen “jaren 90-design”, maar een comfortabele opzet met direct overzicht. Eenvoudig en effectief in gebruik.
Relatiebeheer met de nadruk op klantaandacht
Een van die functionaliteiten is het klantalarm. Voorheen verloor Rob wel eens onbedoeld klanten uit het oog. Door een groeiend klantenbestand werd het steeds moeilijker om alle klanten evenveel aandacht te blijven geven. De oplossing werd door Rob en Bart bedacht in de vorm van een seintje dat de gebruiker herinnert aan opvolgingstaken. Het klantalarm was geboren.
Naast opvolging van kansen zorgt het klantalarm er ook voor dat vaste klanten de aandacht blijven krijgen die ze verdienen. Volgens Rob en Bart zijn deze attente meldingen een cruciaal onderdeel van fijn relatiebeheer met wederzijds vertrouwen. Zo helpt Cirqll bij oprechte en onvoorwaardelijke klantaandacht. Dat is prettig werken voor beide partijen, toch?
Cirqll als unieke CRM: van ontwerp naar ontwikkeling
Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, effectief: goede ideeën zijn belangrijk, maar zonder de juiste uitvoering zijn ze weinig waard. Bart besefte dit maar al te goed, en stortte zich op het verzamelen van de beste mensen voor het team van Cirqll. Ook hier blijkt het belang van een goed netwerk. Al snel wordt programmeur Niek benaderd, die razend enthousiast aan boord stapt. De volgende aanvulling is Roy, specialist in webdesign. Hij gaat vol overtuiging aan de slag, en heeft niet veel later het kleurenschema en een logo klaar. Niek ontwikkelt ondertussen de landkaart. Vanaf dat moment gaan de ontwikkelingen snel: Cirqll CRM wordt volledig gebouwd en getest door proefpersonen, om vervolgens officieel gelanceerd te worden.
Een CRM die blijft verbeteren: klantenbeheer kan altijd simpeler
Tot op heden is Cirqll nog steeds in ontwikkeling, om het klantenbeheer zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk mogelijk te krijgen. Het doel is om het leven van werkend Nederland een stukje makkelijker te maken. Uitbreiding van Cirqll betekent dus niet een stroom aan nieuwe functionaliteiten in de CRM, maar slimmere, simpelere en snellere oplossingen voor een comfortabel en overzichtelijk klantenbeheer. Functies die meedenken met de gebruiker én met de behoefte van de klant. Dat zijn de functies die daadwerkelijk worden gebruikt. Dat zijn de functies van Cirqll.
Cirqll: De opkomst van eenvoudig, relatiebeheer met oprechte klantaandacht
Met de lancering van Cirqll willen Rob en Bart met hun team bewijzen dat klantenbeheer niet moeilijk hoeft te zijn. Cirqll staat voor waardevolle opvolging, zonder stress. Ze laten je graag zelf ervaren hoe het is om eenvoudig overzicht te hebben in je CRM, met behulpzaam relatiebeheer dat klantaandacht stimuleert. Uitproberen? Dat kan hier kosteloos.
Klantbeheer is geen kunst.
Met een systeem dat echt gebruiksvriendelijk is.
Ieder systeem kán het, maar Cirqll dóét het.